Konie, foki, inne zwierzęta

poniedziałek, 30 maja 2011

OMG !

Teraz zwróciłam uwagę, że w maju były tylko 2 notki !!! Boże ! Ale zaniedbałam ten blog :( Ale na wakacje to się poprawi :) Może rodzice za w miarę dobre świadectwo (ok. 5.6 średnia) kupią mi laptopa więc wtedy notki będę pisać na okrągło :) Być może wyjadę gdzieś w Polskie rejony więc wezmę laptopa ale i tak coś napisze jakieś ciekawostki czy coś :D Ok no to tylko taka notka ot! Taka sobie :P Dzisiaj nie byłam na stajnii :( BUUUU :( We wtorek tez nie pojadę ( MUZYKA :| -.- ) . Ale być może pojadę w środę :) Jutro na 100 % pojawi się notka taka informacyjna :D I zdradzę wam jaki mam plan na jedną z czerwcowych notek !!! :D A więc pomyślałam o zdjęciach instruktażowych ! :D Myślę, że ktoś ogląda ten blog :) A dziękuje wszystkim tym, którzy podglądają blog zza granicy :) A zwłaszcza gości z Niemiec i ze Stanów ! :] Ujawnijcie się i skomentujcie jakąś notkę :D Będzie mi baardzo miło :] No tak wracając do notki instruktażowej ... Jeszcze nie wiem o czym ją zrobie ale w każdym razie na pewno taka powstanie a może i więcej ? ^.^ ? No nie wiem xd Zobaczymy :D A na razie zmykam bo musze odrobić zadania z matmy -.- . Ach ta nieszczęsna matma -.- ... No ok spadam papapa ! ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz