czwartek, 22 września 2011

To już koniec...

Nie mam czasu już na pisanie tego bloga (gimnazjum dwu-dwujęzyczne) po prostu nie mogę wygospodarować tyle czasu by notki były regularnie. Mało osób ogląda tego bloga więc dziś 22 września 2011 roku o godzinie 20:33 kończę pisać tego bloga. Będzie istniał ale nie będzie nowych notek... A więc to już jest koniec...

czwartek, 21 lipca 2011

Ja jestem jakaś okropna :(

Oglądalność bloga bardzo spadła ... :( Czemu ? Jest jasny powód wg. nie pisze notek naobiecywałam cudów a wyszły jakieś MEGA PORAŻKI :( Połowa wakacji już prawie za pasem ... a W ciągu lipca żadna notka się nie pojawiła ... Wiem to horror ;| Ale mogę się usprawiedliwić czemu nie było notki instruktażowej jak obiecywałam ... Otóż wyjechałam do Anglii na parę dni i mnie nie było .. Takk, wiem powód faktycznie po byku przecież mogłam zrobić potem... Ale potem no nie wiem może po prostu czyste lenistwo ? Nie wiem czy dalej jest jakikolwiek sens prowadzenia tego bloga ? 
 Ale mam jedną informację otóż : 
!!!
Do oddania mam 3 kotki, nauczone czystości!
Wszystkie to 3 bure kocie śliczności !
Kotki do oddania są za tydzień!
Pilnie poszukiwany dom !
Jedna kotka o imieniu Lusia przeszła drutowanie łapki... Niestety nie ma ani czasu ani pieniędzy by wyciągnąć drut. Operacja nie jest zbyt kosztowna możliwa nawet za 50 zł po znajomościach ! Jest to śliczna laleczka, która uwiellbia się tulić do ludzi. Jest drobinką i nie ufa wszystkim ludziom.
Druga kotka o imieniu Tuskafka to piękność i rozrabiara jakich mało. Kotka w wyniku walki z kocurem ma naderwane jedno uszko lecz to nie odejmuje jej uroku i wesołości.
Trzecia ostatnia koteczka o uroczym imieniu wziętym z Teletubisiów - Dipsy :) Kotka ma oryginalną urodę rodem wziętą od rasowych Main Coonów ! :) Pyszczek ma jak rasowy kotek :D
Kotki mają po ok. 2 miesiące :) Jeśli ktoś jest chętny bardzo proszę o kontakt pod numer : 517 319 406

piątek, 24 czerwca 2011

Hey ! ♥

Witam ! Witam ! :) Dzisiaj notka bez zdjęć, filmików itd. Ot! Zwykła notka ;d Nom ... Dobra pisze ;D Niee... Czekajcie inwencja twórcza musi mnie napaść... Eee... ? No kurde... Gdzie ta cholerna inwencja ? Dobra mam ją gdzieś xd Pisze ! No to dzisiaj pojechałam z mamą ok. 12 na stajnię ! No i tam rano poszłam do kotów, a potem tam pomagałyśmy zapiąć konie do dorożki xd Następnie jak Klaudia pojechała to mama Gabi zawołała nas na obiad ;D Zjadłyśmy taką pyszną cukinię w panierce ! Potem moja mama musiała jechać do Kowala do Owczar (hhahaha jaka porąbana nazwa xD )... I mi postanowiła zaufać i zostawiła mnie i gabi same na stajni... Kazała nam nic nie "wymodzić"... xD No i nic nie zrobiłyśmy... Oprócz wysprzątania całego boksu pani Melanii, wykąpania jej i wyczesania jej pięknego, długaśnego ogonka .! Nom... Przy kąpaniu byłyśmy całe mokre i przy okazji nie wiadomo skąd sie wzięły czarne mrówki i nas oblazły ( mnie, Mele i Gabrysie xd) kurde, jedna to mi nawet pod bluzkę wlazła ... :| Nom... Kurde zorbilabym dzisiaj zdjęcia do notki ale moja mama wzięła mi komórkę :(:( Nom to na tyle ;d

czwartek, 23 czerwca 2011

Zmiana Wyglądu !

Drodzy panie i panowie ! Już za kilka chwil (ok.30 min) zmieni się wygląd naszego kochanego bloga :) Postanowiłam zmienić go na bardziej wakacyjny, letni :) Więc postanowiłam, że wygląd bloga będzie się zmieniał z porami roku :D Tak samo jak z takiego czarnego zmienił sie na wiosenny tak z wiosennego zmieni się na letni :D 

Good Morning !

Witam ! ;d
Wiem, wiem ... Notki nie było kupę czasu ... Ale zrozumcie, końcówka roku itd. Teraz są WAKACJE więc notek będzie na pewno więcej :) Dlaczego ? Bo mimo moich próśb mama mi nie kupi laptopa ale moja kuzynka dostała netbooka na komunię więc z niego będę korzystać bo spędzę z nią prawie całeee wakacje ;D No ale przejdźmy dalej... Wczoraj z okazji zakończenia roku moja mam zabrała nas (Domasię, Zwirza, Sandacza i mnie) na stajnię ;D Tam najpierw pobawiłyśmy się z kociakami ( dwójka z nich jutro będzie w nowym doku u Kingi ;(;( ) a potem wysprzątałyśmy stanowiska no i na koniec KOONIE ! :] mama wypuściła na padok no i... Zobaczcie sami ;D Tutaj zamieszczę fiilmik z twórczością Sandacza :D

video

No tutaj filmik ... Ale za niedługo tak jak obiecywałam w ten weekend pojawi się notka instruktażowa ;D Jeszcze sie zastanawiam czego będzie ona dotyczyć ... Wydaje mi się, że czyszczenia konia ale jeszcze zobaczymy :D No to na tyle z tej wspaniałej notki ... 

Eh ... zapomniałam jeszcze napisać, że może pojedziemy niedługo w teren z Kingą ^^ Hah faza xD Zapytam się jej czy pojedziemy nad Kryspinów ^^ Faza by była ... 

sobota, 4 czerwca 2011

:)

Ps. Notka instruktażowa pojawi się zapewne ok 25-26 czerwca :D

Siemq !

Hejj ! Sorrki Końkurs nie wypalił ... :( Ale w tym miesiącu na 250% pojawi się notka instruktażowa :D Hmm... Wczoraj byłam na stajnii i na jeździe w Tabunie xd Byłam na Lalusi :D Było nawet fajnie :P Na naszej jeździe Ala.F próbowała "robić" ćwiczenia do woltyżerki (stawała na Frasi itd.). Potem mama przyjechała po mnie z Gabi i pojechałyśmy z powrotem na stajnie :D Wzięłyśmy Lakusia na lakę i posadziłam Gabi na nim na oklep xD Fazowo było a Lakuś jest MEGA wygodny na oklep. Potem wzięłyśmy Melcię i Lakusia z tyłu stajnii na trawkę xd Pojadły sobie a potem wróciłyśmy :D I wzięłyśmy Wale tym razem ja sobie usiadłam na niej na oklep :0 Pokłusowałyśmy i w pewnym momencie Serafina(kotka) spłoszyła Wale i spadała xD Dzisiaj mnie bbbaaardzo plecy bolą ale kij :P Dzisiaj niestety bez fot bo telefon mi sie wyładował -.-

wtorek, 31 maja 2011

^^

Siemka ! 
Hmmm... Zastanawiam się o czym będzie ta notka O.o... Czekajcie... Musze pomyśleć xD  No nie wiem przydałaby sie jakaś odmiana na blogu ... o.O No nie wiem :P Może urządzimy KOŃkurs ? :D
Ok...! No to postanowione ! Konkurs wiedzy o koniach ! Do wygrania sądzę, że fajna nagroda :) Otóż wchodzenie i komentowanie bloga zwycięzcy :) No OK... Nie taka fajna ale jakaś jest xD A więc pytania w następnej notce :) A ! JUTRO DZIEŃ DZIECKA !!!

poniedziałek, 30 maja 2011

OMG !

Teraz zwróciłam uwagę, że w maju były tylko 2 notki !!! Boże ! Ale zaniedbałam ten blog :( Ale na wakacje to się poprawi :) Może rodzice za w miarę dobre świadectwo (ok. 5.6 średnia) kupią mi laptopa więc wtedy notki będę pisać na okrągło :) Być może wyjadę gdzieś w Polskie rejony więc wezmę laptopa ale i tak coś napisze jakieś ciekawostki czy coś :D Ok no to tylko taka notka ot! Taka sobie :P Dzisiaj nie byłam na stajnii :( BUUUU :( We wtorek tez nie pojadę ( MUZYKA :| -.- ) . Ale być może pojadę w środę :) Jutro na 100 % pojawi się notka taka informacyjna :D I zdradzę wam jaki mam plan na jedną z czerwcowych notek !!! :D A więc pomyślałam o zdjęciach instruktażowych ! :D Myślę, że ktoś ogląda ten blog :) A dziękuje wszystkim tym, którzy podglądają blog zza granicy :) A zwłaszcza gości z Niemiec i ze Stanów ! :] Ujawnijcie się i skomentujcie jakąś notkę :D Będzie mi baardzo miło :] No tak wracając do notki instruktażowej ... Jeszcze nie wiem o czym ją zrobie ale w każdym razie na pewno taka powstanie a może i więcej ? ^.^ ? No nie wiem xd Zobaczymy :D A na razie zmykam bo musze odrobić zadania z matmy -.- . Ach ta nieszczęsna matma -.- ... No ok spadam papapa ! ♥♥♥

sobota, 28 maja 2011

♥♥

Hej !
Znalazłam trochę czasu i dzisiaj notka będzie baardzo obszerna :) A więc wczoraj byłam na stajni. Nie pojechałam do Tabunu bo jeździłam znowu na Luckym! Kochany z niego koniś... Ale jeszcze przed tym wszysciutńkie konie były na padoku :D Fajnie to wyglądało bo było aż 6 siwków i 2 kare xD O matko! Zapomniałabym napisać, że na stajni jakieś 3 tyg. temu urodziły się kociątka !!! Takie kochane małe istotki...! ♥ Są 2 kotki i jeden kocurek... :D Kocurka nazwałyśmy z Gabi Sharkuś a 2 koteczki na razie mają wspólne imię Pyskatka xD Dlaczego ? Bo kocurek w ogóle nie tęskni za mamą jak się go od niej bierze a dziewczynki owszem tak się rozdzierają, że niejeden dorosły kot by im głosu pozazdrościł :O No ale mniejsza o kotki. Niedawno kupiłam Bubusiowi nowy kantar :D Słodko w nim wygląda. A wczoraj uczyłam jeszcze Gabi jeździć a potem wzięłyśmy kochanego, poczciwego Lackusia i wzięłyśmy go na lakę gdzie trawa sięgała nam do pasa xd Luckemy tak do brzucha :P Chodziłyśmy z nim na uwiązie jak na spacerze z psem. Ludzie sie na mnie i na Gabę patrzyli jak na idiotki xD A my luzem sobie idziemy drogą xD A Lucky po drodze trawkę sobie skubie :PP Ogólnie Lucky to strasznie kochany konik :D A jeszcze wcześniej ( to był chyba poniedziałek) jeździłam na Melci na klepa :D Bożeee jaka to kochana klacz!!!!!! Ona mi ufa ! Chodzi za mną jak pies xd Ja zaczynam biec ona tez ja skaczę przeszkode ona też ! Kocham ja strasznie ♥ Oczywiście Bube tez :] Buba dalej jest na I miejscu :D Oooo Ale faza :D Właśnie dostałam truuuskkaaawki z bitą śmietaną ! PYCHA ! :D Ale wróćmy do koni :] Potem przyjechaała moja koleżanka Doma i też pojeździła na Melci :D Potem Gabi za to, że na niej jeździła ( bo jeździła) musiała ją wyczyścić :D No a teraz fotki z różnych dni :D ♥




























 Buba xD
WYSZŁO SZYDŁO Z AMIEGO ! xD 

wtorek, 17 maja 2011

Sorry ...

Wybaczcie :( 
Przepraszam, że notek tak dłuuugo nie było :( Ale niestety nie mam czasu na pisanie ich :( Wiecie wyciąganie ocen, prace dodatkowe itd. ... I uprzedzam, że notek najwyżej do czerwca nie będzie :( A i jeszcze jedno ... Nina odeszła od pisania bloga. No to na tyle :)

czwartek, 28 kwietnia 2011

W siodle

Gazetka ta jest naprawdę bardzo fajna :) Sama sobie ją kupiłam i są naprawdę bardzo ciekawe artykuły :) Przedstawię wam jeden z nich :P 
Artykuł pochodzi z drugie numeru :) 



















































Dużo się wydarzyło

Od ostatniej notki dość dużo w moim końskim życiu się zmieniło... Mama sprzedała Rudą i Gale ;( Ale na szczęście do dobrego domu :D I przy okazji pan Klaudiusz ( nowy właściciel klaczek) przywiózł ze sobą swoją córkę :D Ma na imię Dominika i oprócz nowych klaczek ma jeszcze 17 koni (jej tata, ona i jej mama). W tym 7 kucyków szetlandzkich ! ♥ Dominika ma 13 lat i chodzi do 6 klasy podstawówki tak jak ja ! :D Fajnie nie ? Będę za nimi baaaardzo tęsknić ! ;( Ale ! Będę je mogła odwiedzać :)

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

niedziela, 24 kwietnia 2011

Pasja ...

Pasja - piękna siwa klacz. Przez kilka lat dzielnie chodziła przy dorożce. Lecz okrutni właściciele twierdząc, że klacz jest już za stara ( 15 lat) sprzedają ją na rzeź. Razem z nią idzie jeszcze 4 innych koni. W tym 2 piękne, wysokie ślązaki z 4 białymi skarpetkami i 2 zimnokrwiste konie. Jeśli chcesz pomóc pisz na GG :
32287148 


TE INFORMACJE SĄ NIEPRAWDZIWE !!! WYBACZCIE !!! PASJA MA 7 LAT I NIE IDZIE NA ŻADNĄ RZEŹ !!!!

sobota, 23 kwietnia 2011

Dżem dobry :)

Cześć i siema :) Dzisiaj napisze notkę o czwartkowym pobycie na stajni :) Było bosko :D Najpierw wyczyściłam i osiodłałam Lucky'ego, a potem Kinga Wale i Klaudia Bongusia ^^ No i wsiadłyśmy :P Rozgrzewki opisywać wam nie będę bo nudna była :) Potem Ilona nam robiła zdjęcia itd. Następnie zaczęliśmy skakać ! Oczywiście Bonguś nie chciał no ale cóż :P Ja na moim dzielnym rumaku skakałam :) I raz Lucky zatrzymał się przed przeszkodą i niespodziewanie skoczył (80-90cm) a ja tak zaskoczona z siodła wyskoczyłam, że spadłam mu na szyje xD Mam nawet zdjęcie jak jestem na szyi :P No ale to luz :) Potem zmęczone konie wzięłyśmy do stajni a Kinga i Klaudia (siostry) ubrały Milorda i Wróbelka :) I tak bez jeźdźca skakali, że szok :O








środa, 20 kwietnia 2011

Zmiana :)

Zmienił się wygląd bloga:) Na bardziej wiosenny ! Ładnie ?

:)

Przychodzi czas na zmianę wyglądu strony :D 
Już niedługo ... ;)

Taak...

Sorry, nie wyrabiam :P Wiecie Zwirz nie pisał już tak długo notki, że HO ! HO ! No ale trudno. A więc przedwczoraj byłam na stajni ! I niestety ale mama sprzedaje Gale i Rudą :( Będe straasznie tęsknic. Jak weszłam do małej to całą szyje jej łzami zmoczyłam... Ale mniejsza o to ;( Tu macie na pocieszenia zdjęcia mojego najpiękniejszego ♥ 



 

środa, 13 kwietnia 2011

Niesamowity fotograf - Karolina Wengerek

Wreszcie ! 
W niedzielę dostałam zgodę pani Karoliny (mojej imienniczki :) ) Pani Karolina jest fotografem :) Mianowice fotografuje konie. Moim zdaniem jej zdjęcia są niesamowite i przepiękne :) Oto jej zdjęcia :
Małopolaki




 
Hucuły





Następne zdjęcia w następnej notce ;)