Konie, foki, inne zwierzęta

sobota, 4 czerwca 2011

Siemq !

Hejj ! Sorrki Końkurs nie wypalił ... :( Ale w tym miesiącu na 250% pojawi się notka instruktażowa :D Hmm... Wczoraj byłam na stajnii i na jeździe w Tabunie xd Byłam na Lalusi :D Było nawet fajnie :P Na naszej jeździe Ala.F próbowała "robić" ćwiczenia do woltyżerki (stawała na Frasi itd.). Potem mama przyjechała po mnie z Gabi i pojechałyśmy z powrotem na stajnie :D Wzięłyśmy Lakusia na lakę i posadziłam Gabi na nim na oklep xD Fazowo było a Lakuś jest MEGA wygodny na oklep. Potem wzięłyśmy Melcię i Lakusia z tyłu stajnii na trawkę xd Pojadły sobie a potem wróciłyśmy :D I wzięłyśmy Wale tym razem ja sobie usiadłam na niej na oklep :0 Pokłusowałyśmy i w pewnym momencie Serafina(kotka) spłoszyła Wale i spadała xD Dzisiaj mnie bbbaaardzo plecy bolą ale kij :P Dzisiaj niestety bez fot bo telefon mi sie wyładował -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz