Konie, foki, inne zwierzęta

czwartek, 21 lipca 2011

Ja jestem jakaś okropna :(

Oglądalność bloga bardzo spadła ... :( Czemu ? Jest jasny powód wg. nie pisze notek naobiecywałam cudów a wyszły jakieś MEGA PORAŻKI :( Połowa wakacji już prawie za pasem ... a W ciągu lipca żadna notka się nie pojawiła ... Wiem to horror ;| Ale mogę się usprawiedliwić czemu nie było notki instruktażowej jak obiecywałam ... Otóż wyjechałam do Anglii na parę dni i mnie nie było .. Takk, wiem powód faktycznie po byku przecież mogłam zrobić potem... Ale potem no nie wiem może po prostu czyste lenistwo ? Nie wiem czy dalej jest jakikolwiek sens prowadzenia tego bloga ? 
 Ale mam jedną informację otóż : 
!!!
Do oddania mam 3 kotki, nauczone czystości!
Wszystkie to 3 bure kocie śliczności !
Kotki do oddania są za tydzień!
Pilnie poszukiwany dom !
Jedna kotka o imieniu Lusia przeszła drutowanie łapki... Niestety nie ma ani czasu ani pieniędzy by wyciągnąć drut. Operacja nie jest zbyt kosztowna możliwa nawet za 50 zł po znajomościach ! Jest to śliczna laleczka, która uwiellbia się tulić do ludzi. Jest drobinką i nie ufa wszystkim ludziom.
Druga kotka o imieniu Tuskafka to piękność i rozrabiara jakich mało. Kotka w wyniku walki z kocurem ma naderwane jedno uszko lecz to nie odejmuje jej uroku i wesołości.
Trzecia ostatnia koteczka o uroczym imieniu wziętym z Teletubisiów - Dipsy :) Kotka ma oryginalną urodę rodem wziętą od rasowych Main Coonów ! :) Pyszczek ma jak rasowy kotek :D
Kotki mają po ok. 2 miesiące :) Jeśli ktoś jest chętny bardzo proszę o kontakt pod numer : 517 319 406

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz