Konie, foki, inne zwierzęta

środa, 30 marca 2011

Wybaczcie :P

Wybaczcie, że notki tak długo nie było ale teraz jestem strasznie zabiegana! BO W KOŃCU za 6 DNI SPRAWDZIAN KOMPETENCJI !!!!!!!!!!!!! To niestety okrutna prawda ;( Ale ! Jest dobra strona mocy :PP Ponieważ po sprawdzianie idziemy z Sandaczem, Domasiem i Zwirzem na BASEN :D A dokładnie do Aqua Parku ;PP ! No ale przed tym ten straszny sssprawdzian :D No ale koniec z szkołą czas na konie :D A więc w Poniedziałek umówiłam się z Klaudią, że na jazdę na Bongusiu :D Fazowo :D i oczywiście też na Melci pojeżdżę :D No a tak w ogóle to w poniedziałek byłam na stajni i lonżowałam Bube :D I może za niedługo kupie sobie siodło itd. Nie wiem czy chcecie zobaczyć moją liste ale jeśli tak to piszccie w komentarzu to wstawie :D  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz