Konie, foki, inne zwierzęta

piątek, 13 kwietnia 2012

Parę słówek ode mnie

Póki nie odwiedziłam jeszcze moich czterokopytnych przyjaciół, napiszę Wam o czymś innym.
A więc podczas dzisiejszej wizyty w Empiku oprócz najnowszego ,,Świata koni" kupiłam za 22 zł. książkę ,,Sekrety końskiego umysłu" Roberta M. Millera. Zaczęłam już ją czytać i muszę powiedzieć, że od razu przypadła mi do gustu. Lektura ułatwi zrozumienie zachowań i zwyczajów koni nawet początkującym koniarzom. Czy np. wiedzieliście, że masowanie wewnętrznej strony górnej wargi konia relaksuje go i uspokaja? Masę innych ciekawostek i rad dot. ogierów, klaczy i wałachów znajdziecie właśnie w tej książce.
A tak wygląda okładka:
                                             

3 komentarze:

  1. Słyszałam o tej książce i dużo ludzi ją poleca :D

    Zapraszam do siebie
    My-Chemical-Lifexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze... Kupie tą książkę :)
    Zwłaszcza że strasznie mnie interesuje końska psychika.
    Widzę że od mojej ostatniej wizyty sporo się zmieniło. Wszystko poza tym że blog nadal jest piękny :)
    Dzięki też za wizytę u mnie
    PS
    Masz śliczne nogi (stwierdzam na podstawie zdjęcia w nagłówku :)
    U mnie nowe notki :)
    vero-black-and-white.blog.onet.pl
    Vero

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, dzięki, miło mi, że podobają ci się moje nogi :D
    na 100% wpadnę do cb :)

    OdpowiedzUsuń